Helgen som varit!!

I helgen har vi haft besök från Gällivare!!
Amanda och Jimmy har hängt här hos oss dagarna långa och trevligt har vi haft de=)
Vi började i fredags med en power nap!Dom hade kört en bit söderut ifrån och var trötta och jag var helt knäckt efter arbetsveckan......
Babe väckte mej kring halv åtta då satte vi igång grillen och tog en bärs=)

Det bjöds på kotletter, sallad, grov bulgur, fetaost cremef och pepparsås=)



Efter massa öl och lite spel; Hur fan visste du de? så blev det en sen natt..
Och lite sliten morgon=)

LÖrdag bjöd vi på stor braka frukost ala hotell style=)

Jag käkade omelett som vanligt=)

Därefter brummade vi iväg mot jobbet och Amanda köpte lite stuffs och så körde vi till Boden Dollar Store för att köpa oranga ljus men de fanns inga så vi köpte helt enkelt en jävla massa annat!!

Sen körde vi till Storforsen därTingy fick bada!Lika galen som vanligt=)=)




Vi grillade korv och gick runt!
Riktigt mysig dag helt enkelt=)




Var typ insekt invasion på mej som vanligt så det gör jag inte om igen den här tid punkten på året=)

När vi kom hem började jag med efterrätten Vanilj pannacotta och förberedde middagen, baconinlindad kyckling file med mozzarella ost=) MUMMA!






HUndarna låg däckade i soffan heeeeela kvällen lång!Tar hårt på ena att haicka=)





Babe bjöd på lite allsång i vanlig ordning=)

Blev en tidig kväll för mej då  jag vaknade kl 7 lördagen...däckade i soffan så la mej till sängs och känner mej grymt utvilad idag=)
Skönt!Nu ska jag göra frukost sen ska vi in till stan innan gästerna lämnar staden=(...
Todiloooo


Kommentarer
Om 4barnslivet

Guuud så gott det ser ut.)!

2011-08-28 @ 17:01:33
URL: http://www.treungar.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0