....Rufsig

Look of todAY...06.00

Det var en trött Mia som åkte till arbetet idag.. men det kommer in så mkt fina höst nyheter så det är faktiskt jätte kul att jobba=)
Tyvärr är jag väldigt stressaD och hjärtat känns tungt fortfarande=/
Blir nog bra om två veckor då jag får vila en dag=)
JObbar nämligen Lördag-fredag nästan 60h på raken utan vila...
Och det är ett jäddrans tungt arbete vi har speciellt nu med ombyggnationen så det känns i huvet och kroppen!
Och till helgen får vi besök så full rulljans där=)

Dagens middag blev kyckling gratäng i ugn med massa sallad i vanlig ordning=)
Glömde däremot den viktigaste ingrediensen: mango chutney!!
Och lagade den på Quorn istället för kycklingen men det smakade bra iafl=)
Maten bara slank ned i magen utan att jag ens hann tänka på att fota hur smarrigt det såg ut
Så här får ni gårddagens husmanskost!
Köttbullar, gräddsås, matvetesallad, ägg och brunsås mm!

Gott som fan!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0