Semester dag 16- Bakis och fest i Rosvik!!

Fy faan vad jag var hangover lördag morgon...
LÅg i soffan och skedade i mej mat från skålen med kyklingsalladen som blev kvar då pickniken inte blev av!
Några resorb, liter vatten och tre treo senare åkte vi till Rosvik för middag och fest!
Tog några timmar innan man kom igång och blev så klart fullast nä man kom hem så bakis dag söndag med=)
Invigde en ny klänning!Färgglad och taight=)
Inte super bra en bakis dag då man ofta blir super svullen!! 


Lite bilder från kvällen=)
Elias följde med nån timme!

Godbit!!

Grillhäng=)

Mummig middag och trevligt sällskap=)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0