Wieihiii så de blir fint!!!

I paketet igår innehöll det två tavlor vi köpte under resan!!
Dom rymdes inte i reseväskan så vi postade dom hit!
Och jag ångrar inte för en stund att vi köpte dom=)
I sovrummet får denna skapelse pryda väggen..............=)

Visar den i olika  vinklar så ni verkligen inser hur underbar den är!

Utan blixt

Försöker få med treD efffekterna i fjärilen och texten=)

Som en dröm.......=)

PÅ avstånd=)..I´m Loving It!!

Tavla 2
Denna Rostavla ska inte upp förrens vintern men den matchade min vinter gardin så jag BARA skulle ha den=)

Med blixt

Utan

Svart vit med färg=)

Vinter Köket!!

**Gilla Gilla**


Kommentarer
Ida

Superfina tavlor!!

2011-08-18 @ 13:06:51
Karin

Åh, jag blev kär i rostavlan.

2011-08-18 @ 23:42:06
URL: http://jagsyrminaegnaklader.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0