8/12 En ledig dag ihop=)

Men alltså...blogg.se.......syns typ aldrig när jag får kommentarer??HIttat massa nu när jag själv gått tillbaka till gamla inlägg....Man känner sej lite "små dryg" då man inte svarat men helt enkelt inte sett dom..
Sorry alla goa läsare=)

Idag har jag och älskling varit lediga ihop!Jag jobbar ju i helgen så babe tog ledigt nästan hela dagen!!
Han jobbar nu istället.-.
Vi har vart på ärenden..tog en go lunch på Waldorf sen shoppade vi en massa!

på hans kort för jag hade glömt börsen hemma..haha OPPS!!=)
Jag var ute efter en längre vit topp och ett mega halsbnd i silver med vita stora stenar att ha till jul
Men jag hittade INGENTING av de........
Tänkte att jag kan ju kanske använda den här??

Som jag bara nyttjat en gång=)
Ett halsband kanske jag hittar senare!?
KÖpte den här stickade linnet i svart/silver som jag oxså kan använda!

Satt inte jättesnyggt på men det kostade 99:- åså 10 % påre..BILLIGT!!!!!!!!!!!

Just käkat sen middag med babe det blev blodpudding..så gott med lingonsylt och iskallt vatten=)!!!
Så nu ska jag krypa ned i soffan och njuta=)


Kommentarer
Daniella

Hej! Jag tror jag kommenterade igår om pläden så det var snabbt svar:) Jätteschysst, tack!

2011-12-09 @ 15:49:12
URL: http://milkandhoney.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0