Djur inspirerat!

Fick ju ett zebra dusch draperi av syster i julklapp så igår var jag förbi ica maxi och inhandlade två nya handduar jag spanat på ett tag=)
En grå/svart leopard mönstrad åså en svart till håret med detaljer i grått och röda fjärilar!
Kommer bli tok fint=)


Lite andra inredningsting jag glömt visa!
Hittade tre glasburkar från Dollar store för 20 Kr styck som jag fyllde med lite olika jul pynt och satte på köksbordet i  brist på annan plats=)!!



Och i Julklapp av underbara familjen Heidi/Mattias fick jag dessa två ramar med fint inne håll i!



Har åkt upp på hyllan i hallen=)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0