Go morrn eller mor´s kanske!!

                      
Har typ just vaknat till liv...
För att orka vara vaken ikväll efter mitt morgon pass så sussade jag lite nu när vi kom hem efter tre!
På stan blev de en lunch på Dagobert..kyckling macka..mmmmums=)
Bytte lite bebis kläder och köpte en randig topp på Hm..Sen orkde jag typ inte vara på stan nå mer!!
Inte så mkt folk som så jävla varmt med vinter jackan åså blåste de och snöade ute så man blev aldrig bekväm!
Hämtade ut ett paket och när jag kom hem å öppnade fattades ett plagg så kollade mina sms och ja visst!
Jag hade två paket att hämta ut..JOBBIGT!!!!
Ingen Hit att hämta ut ordarna inne i stan. Då man måste hitta p-plats, betala åså stå i kö...
Öppet inte alltid.
Tacka vett jag när de var på OK örnäsrondellen....in ut och öppet till 22 alla dagar...
Nä nu kissa hundarna blir en tripp till Rutvik för lite tacoskväll med gänget och Ida plus sambo som är uppe från Dalarna=)
             
MKt trevligt!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0