Julafton 2011

Julafton spenderades först emma i soffan med älsk och en bracka frukost!!
Vi öppnade var sitt paket..
Älsk fick ett par vindbyxor från Adidas

och jag ett par mamma Jeans!Mjuka och sköna=)

Därefter åkte jag till jobbet och jobbade till stängning 14.30. Hämtade upp systersonen och landade hos mormor lagomt till Kalle Anka=)
Middag och sen kom TOMTEN=) SOm ¨år var Fredrik!


Blev en svettig tomte efter alla knäsittningar=) haha


I Julklapp fick jag bla..
Min Overlock jag suktat efter=)=) av mamma och styvfar
Spabehandling(ar) av älsk!
Ljus och bodybutter av broh..
Ett duschdraperi i zebra mönster av sis och även ett Bola halsband till Bebisen=)
Av mormor och mofa fick jag ett ansiktskit från apoteket!Mkt uppskattat!!
Inte ens ord och kramar finns till för att beskriva all tacksamhet för alla fantastiska julklappar och trevliga stund vi hade på julafton!!!
Imorgon ska vi åka och hälsa på Fredriks familj!
Hans lilla syster Ida var och köpte en symaskin på jobbet idag..Då blev jag superglad och hoppas att hon går i mina fotspår och blir en sömmerska/designer=)!!!
Idag var det däremot tungt att stiga upp!!
Jag och pudding kollade två filmer igår..först en tecknad ica age mammut nånting och sen en "skräck" så de bar iväg uti sen timmarna och jag har jobbat idag 8-18.30...tung jobbig dag men mkt kunder och frågor..phjuuu..
imorrn jbb öpping-stängning..annandagjul : söndagsbetalt=)
Idag jobba10h : 20h betalt: en halvtid..hehe så på så sätt orkar man jobba=)
Cash is King!!!
Nu ska jag å bebben se en film..det sparkas på gott här..och Fredrik har besök så dom lär j sitta och gamea hela natten!!!
Hare gött!!
Bju på lite mer mage=)


Kommentarer
sussa

Jätte fin är du :) när är de bf?

2011-12-26 @ 09:38:00
Mia

Tack!;) kring 9-11 maj....dudå?:)

2011-12-26 @ 13:21:38
Maria

Stort grattis till er, va kuuuul!!!! Jätte fin är du.

2011-12-27 @ 19:53:26
URL: http://mariiias.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0