Morgon stund har svordomar i mun..

Nu glider vi in i v.22..

Go Frukost magen=)

Bebis har väckt mej med sparkar halva morgonen..mysigt men fick en väldigt störd sömn så jag var som ett åskväder när jag kom till jobbet imorse...
Inte bara super stressad utan jag hade ju glömt ställa in motor/kupe värmaren...
Bilden var igensnöad och isig,..hundarna vägra bajsa plus att det snöade och jag blev blöt..
JO åså vare svin halt!
När jag kommer till jobbet är kaffet SLUT!!!!!!!!!!!!!!!

Ja dom skratta då åt mej efter ett tag på jobbet och skyller på hormonerna=)
Låter bra..har några månader kvar att ha de som anledning=)!!
När man lika jobbat 9 dagar så passar jag på att jobba lite etxra imorrn med..
Kort pass 7-12 sen ska jag mysa med älsk hela dagen som är ledig=)
Lunch och lite shoppa på stan!!
Sen kvälls häng med gänget!!



Kommentarer
HeidiK

Du är väl alltid 'sur' när kaffet är slut på jobbet?:P

2011-12-29 @ 23:13:26
Mia

Hahaha ja iafl när man åkt dit tidigare för att få en slurk!!Annars smakar den ju SKIT!!=)

2011-12-30 @ 06:26:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0