Stor bagarn Mia!!

Och ledigheten fortsatte även idag!!!
Först lunch med A-K på Mat & Prat...tjattrade på och avnjöt en going sallad- Kyckling Curry!!
Därefter bytte jag byxor på Hm och mötte upp Älsk för ett ärende!!
Sen prommade vi stan lite och snyggingen köpte en kostym med byxor till..*gilla*
Måste ju vara fin på jul och nyår!
Själv vette faan vad jag ska ha på mej jag har noll inspiration på stan och glider helst runt i mina pyamisar=)
Sen hämtade jag ett till paket från Ellos...köpa köpa på nätet jag gillar!!!=)
När jag kom hem började jag baket. Blev ytterligare en sats av Brittis frukost frallor..dom e så himla goda och nyttiga!

Och till frukost imorse testade jag mina skorpor..som jag tyckte blev så däääääär...typ för mkt fibrer och tuggandes...
Till middagen blev de givetvist nybata bröd åså blev vi sugna på korvstroganoff med råris till!!
Mumma!!
Nu ska vi dricka kaffe, ta en dusch och sen ska jag göra mormors dajm kola som är synderligt god!!
Snart JUL!!!!!!!!!!!!!
                            
                                Hejs!!


Kommentarer
Karin

Åh, vad gott det ser ut. Var det inte fasligt längesen du bjöd över din granne på fika? ;)

2011-12-20 @ 23:02:51
URL: http://jagsyrminaegnaklader.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0