Genom åren.........

Kollat igenom lite gamla bilder=)
Och hittade mej som.......

Rund och go!
Några kilon plus....Men lika Gla för de=)

2007

Men det gick jag tydligen ned mot höst/Vintern=)

2008

2009

2010

2011

Typ ända bilden från iår!!=)
Måste nog säga att med åren har jag slutat tänka och bry mej om vikten och på sätt har jag konstigt nog hållt mej hyffsat trimmad...
Mitt måtto är ät ALLT du vill och är sugen på...varje dag=)
Ha inga; jag får inte..För då blir man bara mer sugen!
Själv e jag besatt av ost och minst en chokladbit slinker ned varje dag!!


Kommentarer
Sofia

Det är tur att du är snygg då kan man äta vad man vill :)

2011-02-01 @ 10:47:39
URL: http://raiijsan.blogg.se/
Mervi

SMOKIN´HOT! :)

2011-02-02 @ 19:05:07
URL: http://sightforsoreeyes.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0