Men kan man äta mer sötsaker än mej???

KOmmer typ inte ihåg när jag sist hade en "vit"sockerfri dag..
Ja gisses...hög på socker och hög på Kärlek!
Och kladdkaka bjöd jag på i torsdags då vi hade hundbus på malmudden..



Pappa Tingy och sönerna

Alvin kom med både skor och jacka=)


Såg ut som en liten mini ponny hahah


Testade på Tingy men han var inte lika nöjd=)


Och Donna...Inte riktigt som alla andra hundar..

Trivs bäst i sin egna vrå eller liggandes på rygg och bli kliad=)


Bästa bilden!

Alvin "sätter" på Albus som snoosar Tingy i rumpan..haha what a threesome=)

Jo..gissa vem som hittade julkolan i frysen??JAG..sjukt ont i käkarna=)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0