Effektiv!!

Satt på tvättmaskinen, städat undan från köket, bytt sängkläder, fixat min soda streamer och nu målar jag naglarna=)
Tidigare har jag jobbat 6-15 hunnit rensa hela mitt lager och fyllt på 100% nästan allt=)
Fint blev de!!
En sväng förbi Dollar store inhandlar vad jag tror är topp nagel lack men som nu visade sej vara bas..suck..
Kör hem och parkerar och prommar alla trappor upp mot läggan då jag inser att jag glömt nyckeln på jobbet=/..
Orkar inte köra tillbaka så brummar till mor å hämtar extra nyckeln..
När jag sen äntligen kom hem har jag klätt min sänggavel med lite shyst mönstrat brunt tyg=)
Fick lite tyg över så klädde även om min sjal "kista"..!!
Har även bytt bort julstjärnorna till vanliga lampskärmar=)
Kl 18 var de dags för middag hos Anniz, Steffo och Edvin..

Fick god hel stekt kyckling i ugn med söta morötter och basmati ris..Mumma Gott!!!
Lite godis, Annaz choklad muffins med frosting och strössel på åså kaffe på de=)
Borde däcka typ snart!?
4.5hs sömn på en 24hars produktiv dag!!
Bra jobbat Mia!!!
(Nu tog mitt vita nagellack just slut..efter två naglar..VA FAAAAAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)


Kommentarer
Eve

Snacka om att ta vara produktiv! Vill se en bild på sänggaveln :)

2011-01-14 @ 12:40:44
Mia

Ska bara borra fast den så kommer de bilder=)=)!!

2011-01-14 @ 13:40:59
URL: http://miahh.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0