Idag är ingen vanlig dag

För idag flyttar VÄRLDENS BÄSTA KARIN mittemot mej Hurra!!!
Tillsammans med goa Gotland kommer vi att bo grannar!

Så himla kul!!
Genom åren har har jag och Karin umgåtts ända sen vi började Dräkt & Design på gymnasiet..
Ett enda gräl på skolavslutningen.
Vi har bott på samma område bara nån gård ifrån (hertzöiland).
Därefter flyttade vi ihop i en stor 4a på 115Kvm mitt inne i stan.
Det nu nedrivna Fritz ohlsson huset. Det var ett galet och roligt år=)
När det kontraktet tog slut flyttade jag till en mindre lägga i stan och Karin till varvet och vi har fortsatt umgås=)
Nu har jag bott här på malmudden snart 3 år tror jag och äntligen har hon flytt sin kos hit med=)
Dörr mot dörr..De ni=)
Det är vänskap...Och våra tjejkvällar är bara tre steg bort!!*pling plong*!!!!!!!!!!
=)


Kommentarer
Therese

Det är LYCKA! Jag vet hur de är, har ju Kristin två trappor upp =)

2011-01-28 @ 13:54:43
Eve

Så himla kul för er.... (och för mig). Karin har lovat mig en sovplats under min sista praktikvecka så då förväntar jag mig att få se och umgås med dig också på kvällarna :)

2011-01-28 @ 17:24:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0