MKt födelsedagar och hjärtansdag framöver

Jag
bland annat fyller ju år 11 Mars=)
Så därför tänkte jag skapa en liten önskelista här på saker jag vill ha....
Omöjlig att köpa till brukar jag få höra så här e saker jag VILL ha och INTE köpt än=)

Från käresta önskar jag mej;
EN superduper bra skruvdragare...inge jävla svammel ska de vara!



Från Dej??=)
OBH Nordica Artist Curler 19mm
ca pris 399:-


Av Älskade vännerna kanske ett par;
Skor Nelly.se
449:-
Exclusive Matsumoto 3 SEK 449, Nelly  Shoes - NELLY.COMI storlek 37

Om mamma å styvfar har slut ideer så e jag lite små sugen på att komplletera min lilla trädljusstake
 
och önska till den stora man hänger i taket=)

Tror den kosta 1350:-

Förslag till Syster ;
Vit Lampa från Claes Ohlsson 199:-


Av brorsan kanske

Fjärrströmbrytare!!?

KOm på en till sak jag vill ha.
En DYMO!!!!!!!!



Kommentarer
Bella

Tja :) Shit vad snygg den där hängande trädljusstaken var! vart kommer den från?

2011-01-24 @ 18:53:49
URL: http://www.belissima.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0