*Pimp it*

Oh yes!!har just pimpat upp min balkong med lite ljusslingor!!
NU när julen ska bort från jobbet så reas de ju massor å då får man passa på=)!!

Chillar i soffan nu med Tingy killer dog....

Kolla in hetsögonen efter leksaken=)hahaa

Är helt slut efter den här arbetsdagen..När man jobbar "kortare" pass (7 timmar)..Så känns de som man måste jobba snabbare än super woman för att hinna med allt man vill!!!
Men jag hann..nästan allt=)
Ska avnjuta en kvälls fika sen lite korsord till sängs!
God Natt


Kommentarer
Kurre burre

http://www.youtube.com/watch?v=2DzX18o-zsA

2011-01-11 @ 21:44:43
Anonym

;)

2011-01-11 @ 23:40:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0