Port Salut!

MMMMMMMMMmmmmmmmmmmmmm har just avnjutit två hembakta mackor med go ost!
Vart tvungen att köpa mjölk och gick förbi ostavdelningen..e sjukt svag för ost..och där låg den och glimmade framför mej...Port saluten...mmmmmmmums=)
Nå´jo..sista stängningen idag för denna vecka..Sjukt skönt de e så segt då de e så lugnt utan kunder just nu!
Men hinner ju visserligen massa annat...men som sagt de e seeeeeeeeeeegt!
Tycker fan de börjar bli helt sjukt hur jävla trött jag e hela tiden..
Har jag stängning  ställer jag klockan på elva och lägger mej mellan 24-01...
Och ändå e jag sjukt trött heeeeela dagen.
Medans när jag piggt börjar 6-7 somnar jag 24-01 oxså..
Kanske sover jag för mkt???
Idag vaknade jag  av att lulebo skottade taket...Lät rätt rejält kan ja säga när man bor högst upp..
Men klokt beslut med tanke på vad som hände förra året då snöstoppet rasade på många av lulebos tak bla vårat har inte ens nå----liiiivs farligt!

Imorgon blir en bra dag!!Jobb 6-15 sen middag hos Anniz, Steffo och lilla Edvin=)
Längtar!!!
Plus att jag e ledig fredag, lördag och söndag!!!Och har massa planer hela helgen=)
Wieieeho!!
Puss god natt!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0