Gårdagens mat!

Vi planerade in en stor shopping tripp på kvantum..sorry ica maxi=(..
Ombyte förnöjer=)
MEN iafl så blev de fortsatt utrensning i kyl och frys så vi sku få plats!

Tisdagens middag blev KYCKLING SALLAD!!!!!!!!!!

Sallad i botten men soltorkade tomater.
Strödde på matvete från burken vi åt av i tisdags!
Stekte upp marinerad kycklingfile (skulle grillat men de blåste så mkt på balkongen)
Stekte även upp en förpackning bacon som fanns i kylen.
Bröt uti bitar av brieost som blev kvar från paj baket.
Likaså ett ägg i varje tallrik=)
Kokade upp en sås på rester av turkisk youghurt och matlagningsgrädde.
I med en vitlök och sallads krydda!
Mums så gott de blev=)
Älsklingen är rätt bortskämd då det är jag som gillar att stå för matlagningen=)
Ingen svenne mat här inte!

Ikväll jobbar jag stängning så köpte rostbiff och potatissallad på lunchen igår till middag idag!
Hoppas de smakar GREEEEAT!
Imorgon middag hos farsan..det ar ett tag sen=)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0