Lördag kväll och middag hos familjen Medeström=)

Efter storheden åkte vi hem och hämtade hundarna..
Åkte ut till Sävast för lite middag hos Fredriks stora familj!
Pappa Mats hade grillen och köttet på redan då vi kom=)

Två stycken hundar har dom. Bamse och Snobben..Mina hundar som brukar skälla direkt dom träffar andra hundar höll förvånadsvärt tysta miner=)

Tingy var lite på hugget och basade över minstingen Bamse....

Donna är mammig som vanligt och ska vara i mitt knä=)=)


Lite random pictures!!

Till middag blev det grillat kött, goa pommes, beasås och grönsaker.
Sen satte vi oss ute på altanen och Tingy hittade deras lilla vatten damm och det tog inte länge innan han hade hoppat i!!!


Kolla in fågelskrämman dom hade oxså hahahah...

Altan häng=)

Fredrik har två brorsor till..några år äldre än desamma små men mindre än han. Men dom höll sej inomhus och kom inte med på bild=)

Man blir ju mer och mer sugen på hus när man besöker foljk som har stora altaner och möjlighet till studsmatta och pool!!En vacker dag såå...Tills vidare är vi nöjda mer våran lägenhet=)

Invigde min nya klänning från Hm idag!Lite kass bild och en blank Mia efter flera timmars busande med små syskonen!Men den var väl fin =)

Idag vill man ju knappt ha några kläder på sej i denna fuktiga värme...gaaaahhhh


Kommentarer
jenny silver

Snygg klänning!! Hittat vart? :)

2011-07-24 @ 18:00:48
URL: http://jensi.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0