Semester dag 13- Byborna på besök!!

Vaknade av ett sms från love som skrev att idag var det minsann bra väder!Bara upp och hoppa=)
Jag väntade ju finfrämmade och hade planer att baka bröd istället för fika..
Eller ja de blev ju några kakor oxså=)
Först en god frukost på balkongen!!
Hemmagjord musli och ett ägg..MUMMA!!

Med sej hade dom finaste Jacob!

Han busade och skrattade typ NON STOP!!!Tror han somnade skönt ikväll=)


Får upp datera mer senare!!Älsklingen har bjudit mej på middag så nu ska vi dricka en kaffe i sommarsolen på balkongen och sen en av de tre filmer vi hyrde på vägen hem=)
PUSS!!


Kommentarer
HeidiK

Tack för idag, lika trevligt som vanligt! Nu får vi bara ta och styra upp en grillkväll snart! :)

2011-07-27 @ 23:39:35
URL: http://www.heidihk.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0