Semester dag 8- Arcus badet!!

Tropic varme idag!!Tur att vi hade bokat upp hela dagen med systersonen Edwin!
Plockade upp han kring 12 tiden och åkte till ARCUS!!!!!!!!!
Klor, pool och VÅGOR!!!!!!!!
Sol, vindar och vatten lekar=)
Skoj har vi haft..

Jag och älsk!!!

Edwin hårdingen=)

Var skönt att hänga på ett ställe där det fanns toalett, fik och grill!
Istället för att ta med lunch så köpte vi hamburgare där borta...
Luncha i bikinin hör inte till vanligheterna bland luleå sommrarna=)
Men idag var det verkligen Stek Hett!!

Jag ser rätt nöjd ut=)

Gott var det ju=)
Vi tog iaf med oss fika!Kaffe och gamle barndomskakan Toffee Cups..Bringing back the memories=)

Det e grejer de=)
Kaffe kanna termosen fyndade jag för en gulda tia!Typ knappt använda=)*gillart*

Sen hade dom någon slags hopp matta som Edwin drog med mej till=)
Grymt kul!!Men sjukt jobbigt haha

Kan ju säga att i gammel kroppen min är jag helt slut i idag......=)
Käkat Tacos till middag och nu skruvar babe ihop våran arbetsbänk vi köpte tidigare idag.
Sen blire nog däck i soffan!
Hoppas på sol imorrn med så blire BAD!!Bah å pass på=)

Just ja!Glömde bort att jag filmade när grabbarna lekte i vattnet!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0