Shopping!!!!!!!!!!!!

Planen idag var att åka å hälsa på Frida och Lilla Frallan.
Sa att jag ska bara åka förbi stan och lämna ett paket samt köpa en klänning på HM..
Var rätt tidigt ute lika med lugnt med folk=)
Däremot massa med plats för mej i butikerna..inte bra...
KOm hem med inte en påse, inte två påsar, inte tre påsar, inte fyra påsar..
Utan kom hem med ÅTTA PÅSAR!!!!

Resultatet visar jag senare=)
Måste testa och klämma!
Blev inge Bebis mys heller då fröken var trött....förståeligt!
Så nu sitter jag hemma och ska dricka en cappucino.
Tror jag glömt visa att vi har köpt en coffe maker!!!!!!!!!

Dolce Gusto melody....wiiiiiiiee=)
Hittils e Zoegas kaffe bäst av de vi provat.
Svårt de där att få rätt styrka

Invigde den tunna jackan ja köpte på Lindex idag..Orkade liksom inte lämna tillbaka den även om den inte var så speciell..But it works!?=)

Imorgon ska jag klämma på Jacce the Jacob man!!
Pösssssssss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0