Sunny day!!

Idag blev de att steka först på karins balkong sen lessnade jag och tog tag i projekt storstädning av min.
Spreja och gnuggade mej svettig. Och inte hjälpte de att solen stod högt utan moln å sken på mej=)
Blev lite skön vatten sprayning i solstolen på de och en energidryck.
Sen Pressa pressa=)
Helt galet vad pollen de måste vara iår för hela jag var gul när jag var klar!

Idag bjöd mor på lasange...Tok jävla gott
Invigde mina kamouflage skor bara för att bevisa tt jag visst hinner använda mina nya kläder=) haha
Dagens chill outfit blev gamla trasor!Ja eller linnet är nytt och tvättat en gång......krympte typ 15 cm..hm...do i need to say more?

Den nakna sannigen..no make up bara mascara!
Har ju fått liiiiiite färg=)
Då funkar de att ha lite smink på sej!

Hittade ett par skor jag vill ha idag...Även fast jag hittade TVÅ lådor med sommar skor på vindan idag så har jag faktiskt bara 3st träningsskor...

Tränar ju så jävla ofta...haha not...mer tänkta till vardags..hm får se...har hittat en jacka oxså som är HELT andra färger...Vi får se..=)
NU ska jag hitt på nå annat innan babe dyker upp på skype!
Imorgon lååååååååååååååååång day på jobbet så stanna hemma så jag hinner göra det jag vill=)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0