Villa och pool nästa?=)

Idag har jag hälsat på Heidi och Mattias med barn..
Haft en underbardag med SOOOOOOL, grillad mat, fika och bus med hundarna=)
Jag hade det bra=)

Heidi tyckte det var trevligt med besök=)!

Mattias var grill master chip chop=)

Donna trivdes=)

Och Tingy älskade att springa fritt!
Jacob tha man var godbiten i efterrätten=)

Nå damn it så bra vi haft de=)
Nu ligger hundarna utslagna och jag ska sätta igång en tjej film...Burlesq=)
Tack för en super dag!!!
Puss pusssss*


Kommentarer
HeidiK

thanx själv! mycket najs..

jag somade halv 8 och vaknade halv 10 nu imorse, hehe 14 h sömn.. :p

2011-07-04 @ 10:00:24
URL: http://www.heidihk.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0