E man ledig får man göra sej fin!

Idag fick babe agera kamera man...Passade på att klä mej i kjol idag då jag sällan annars hinner klä upp mej=)

Grönt är så fint=)

Gissa vad jag hitta idag??
En opps! lika dan bh som jag beställde häromdan=)
Och ja  den satt så bra!!
Okej inte LIKA dan men de rimmade så fint=)
Men den satt kalasas ....Är det bara jag som OFTA köper hem saker som redan finns hemma??
ELler liknande iafl=)

Idag då?
Sov till tolv...fortfarande feber...
Men inte vill jag vila å dega nopps!!
Vi tog bilen och begav oss ut till gammelstadsmarknaden.
Det blåste.....och börja regna..
men hann visa Fredrik släktens kyrkstuga och så kolla vi på massa små söta lamm?

Shoppa lite på ica Maxi inför kvällen!
Den vankas grillning och Frida och Victor!!
Tänkte det är bäst att passa på innan bebisen tittar ut!
KÖttet är laddat och pannacottan står i kylen!!
Vad gör ni ikväll??=)


Kommentarer
Eve

Du är inte ensam om att shoppa sånt som redan finns i garderoben. Jag har precis köpt en likadan jacka som jag redan har men i en ny grön färg (den förra var svart). Skadar inte att ha flera exemplar av sina favoriter :)

2011-06-06 @ 10:11:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0