Full Ruljans!

Vet inte hur jag tänkte idag,,
Jobbat extra mellan 7-15..Tänkte typ att jag ger mitt ALLT så går tiden snabbare..
Ja de gick snabbare men jag e ju HEELT SLUT!!!!!
Ont i benen, handlederna, fötterna och en massa mer....Over and out liksom!
typ!
Vart ju tvungen att sola lite på ballisen när jag kom hem sen drog jag in på stan för att kolla in rean=)
Hade ju spanat in en hoodie från Bikbok som så passande var på halva priset så de fick bli TVÅ !
En vit och en blå=)
En leopard bustier i trikå åså en rost färgad topp tills sen sommarn=)
Ett par billiga jeans från Hm 100:- billigt och bra!
Lägger upp bilder sen e helt kaputt i fötterna och orkar knappt ståå=(..
Babe mötte upp mej på stan och även han kom Billigare undan..två shorts från Hm för 250Kr TILLSAMMANS!!!
Galet!
Därefter åkte vi förbi Willys och handlade middag!
Jag bjöd  darling på en fantastisk macka med chevre, ruccola sallad, valnötter och honung.
Till de soppa och lite rostbiff att bita i=)

Imorhon blire jobb 7-16 och sen middag och fest med brullorna!!
Måste sova typ NU!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0