I Hemmets vrå..Det är där det händer=)

Yes!!!Vi hann innan klockan slog 22...

Projekt ett.
Sovrummmet

Ny byrån

Nya sängkläderna=)

Andra sidan KAOS men kul med färg i ett annars brunt rum=)

Från kärleken...

Gamla/(nya) byrån fast i större modell ENGAN från Ikea så klart=)


Projekt två.
Köket

Ser ut så här!!

Påbörjat.....och alla trä lister ska till slut bli så här fräsiga=)


Projekt tre.
Vardagsrummet

Byta gardiner. STRYKA!!!!!!!!


Projekt fyra.
Hallen

Börjat måtta och mäta träskivor till pallen nu=)!
Det ska borras å skruvas åså en fin fårullssits på..


Projekt fem
Lillrummet

Garderoben ska få en trådhylla där jag ska förvara tyger och annat som jag annars bara kastar in.
Alltså projekt rensning innan den ens går in=)


Projekt sex
Köket Igen...

Vill skapa..

Måste alltså besöka kronan och röda korset till veckan..

Som ni ser mkt att göra!!
Men KUL!!!!!!!


Kommentarer
Ida

Åhh vad du gör det fint! :)

2011-06-09 @ 19:49:04
URL: http://idanylen.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0