Mia= Svag för förvaringslådor :0)

Haft en bra skön dag ida!
Vaknade upp och trodde jag var frisk men efter lite rörelse märkte jag snabbt att feber var kvar och jag låg till sängs till säkert kl 1 med dessutom ett dunkande huvud!!
Tur babe styrde upp lite treo och alvedon för sen jävlars blev de krut på mej!!
Vi har dammsugit och skurat hela läggan...Damm torkat och rengjort HELA köket=)
Så himla skönt att ha de bort gjort!!
Kan ni fatta att det är JUNI!!!!!!!!!
Inte jag=)
Tiden går aldeles för fort=)
Vidare under dagen åkte vi ut till storheden för att inhandla lite nya sängkläder.
Hade glömt bort att Jysk hade utförsäljning så fyndade 4 stycken förvaringslådor!
2 Turkosa till lill rummet

Och 2 lila som vi ska ha i våran pall som vi ska skapa själva=)
25Kr/St

Babe vill in på Hm och köpa shorts..slutade som vanligt med att de blev jag som shoppade istl=)
En ny svart sommar tunika/linne...


Jätte fin i ryggen!
Här har ni mej biffande!!!

Nu mot kvällskvisten tvättar vi...
Jag har gjort dö god kyckling i ugn med råris, lätt vitlökssås på spis ocg grekisk sallad!
Vi tänkte ta en promenad snart sen ska jag överaska babe med lite jordgubbar och grädde!!
MUMS!!!


Kommentarer
Marre

Värsta biffen!

2011-06-03 @ 12:30:51
Mia

Oh yeee!!!!;0)

2011-06-03 @ 17:01:38
URL: http://miahh.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0