Myyysss med bebis mage =)

God kväll!!!Sitter och knaprar godis i soffan för att hålla mej vaken!
Har varit otroligt trött på sista tiden=/...
HUr som helst!
Igår var vi hos viktor och frida med go bebis magen och åt god middag!!

Potatis i ugn med grillat kött och MASSA AIOLI..Löööve aioli och så tzatsiki=)
Minst lika gott de!!Åså vitlöksbröd så Klart!

GrillMaster Viktor;0)

Kärlek*
Vi vart tvungen att dega i soffan innan vi orkade äta efterrätten jag tog med.

Puss kalas med hundarna=)


Pannacotta med jordgubbar åså blev de en bit kladdkaka till=)
Mums!
Idag Ikea..Skriver mer om de imorrn...Jag e ju som så TRÖTT!
Puss på alla goa=)


NAAWWWWW!!!!!!!!


Kommentarer
carro

hihi vad roligt, Neo har också den gröna t-shirten "min pappa är starkare än din" :)

2011-06-06 @ 07:51:11
URL: http://carolinekarlsson.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0