Storfors!!

Packade ner korven, grillgallret och hundarna å drog till Storfors!!
Blev säkert 200 Bilder men jag bju på dessa resten åker upp på Facebook=)

Tingy var helt galen så fort vi kom ut ur bilen. Han hörde forsen och ville BADA!!!

Det gick rätt snabbt så var han i=)
Medans vi chillade och åt lite glass...

Mia needs that Chockolade loving=)
Vi begav oss till en grill plats i hopp om att dom innan lämnat kvar lite glöd..
Men icket=(

Vi fick upp lite eld sen mest rök..så ja jag åt iafl=)
Men sen då...när sista korvarna faktiskt fått färg så tog elden fart!!!
Vi skulle inte ha gett upp!Men vi har iafl lärt oss att vara lite mer förberedd nästa ¨gång..
Ta med Kol!!!!

HUndarna stor trivdes i solen och att få springa fritt omkring oss


Sitta och sukta efter korven och puss mattes skitiga mun=)

Behöver jag ens skriva känslan på denna bild!!Living tha LIFE!!!

Ber om ursäkt för lite naket men jag e inte blyg;0)

Vi gick ut på "bryggan"..Tingy vill i och bada mera men som tur var fanns stängslet=)


Finaste Bilden..

Finaste Kärleken..


NU har hundarna däckat totalt och jag har lagat go lax till middag=)

Trodde inte vi skulle vara borta så länge i forsen men de var så otroligt härligt och varmt!
Så vi ville typ aldrig åka därifrån=)
Och Tingy ..ja han ville ju bara bada mera haha..
Allt som allt en helt amazing day!!!!!!!Älskar när man hinner ta vara på lediga dagar.
Hann däremot inte fixa klart med ikea sakerna men det är ju en dag imorgon oxså!!!
Tjoos!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0