Dagens inköp!!!

199Kr nedsatt från 599:-...GIllar kampanjer=)=)

Tror jag börjar bli en Karl snart när mina köp lutar mer åt maskiner än åt kläder!

Igår ramade jag in tapeterna som blev kvar!

Vad ska man ha för gardiner???

Ramen var dock brun så den har jag just målat ett lager svartlackfärg på!
Orkade inte börja grunda och finslipa den men imorgon ska jag inviga slipmaskinen på bordet om jag hinner=)


Kuddhörnan....

Snart börjar En unge i minuten och jag ska fälla några tårar...Såg reprisen från förra måndagen igår på web tv och tårarna spruta som vanligt...*wimp* =)

Blev ett hoppigt inlägg men så ere att vara jag...=)
Puss go natt!!


Kommentarer
HeidiK

Ser fram emot att se hur bordet blir :) roligt med alla pysselgrejs du pysslar med och visar upp! :)

2011-03-21 @ 21:35:24
URL: http://www.heidihk.wordpress.com
Eve

Vad fint det blev! :) Jag röstar för en enfärgad hissgardin.

2011-03-22 @ 21:46:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0