Soffburen.....

Fotad av babe...i mina bästa dar....=)

Var helt galet kallt i blåsten när jag kom hem idag från work!!Skulle ju ut med hundarna på isen=(
Höll istället på att förfrysa min hand då jag pratade i mobben den lilla bit de blev..
När vi gick in i trapphuset blev Donna attackerad av grannens hund!!
HELT skogstokig!
Mer jobbigt då jag höll mobilen i ena handen (som jag givetvist stängde av) och hade två hundar i ena och den hunden var lös och matten försökte få tag i pudeln och Donna försökte fly och det blev ett enda stort kaos när den andra hundägaren fastnade i alla hundkoppel..osv...
MEN...allt gick bra=)
Donna blev bara lite skarrad och ville upp i min famn...söööt=)

Nu har jag tagit fram skruvdragaren jag fick i present..invigt mekar lådan och sorterat in plugg och skruv mm...=)


Lekte lite med Dymon oxså=)

Något nöjd=)

En spegel e uppborrad och nu ska jag skruva ned en lackhylla som jag ska borra hål och fixa in lite halogen belysning!!
*Loving it*
And U*



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0