TulpaNER!

Idag har jag köpt en stor fin vas från Ica Maxi!!
Till den tio pack vita tulpaner=)
Så fint de blev..Min lilla egna födelsedags present!!
Lite fika till fredagen och en Billys Pan pizza till kvälls mål!
Ska testa den nya.. Burning Pepper!

(Billys Pan Pizza toppad med fläskkött, grön paprika, jalapeno och cayennepeppar.)

 


Billys Burning PepperFår updatera om den va nå att ha!!

KÖpte även en ny Pringels burk..Tror den hette HOT!Sourcream Onion eller nå...
Men så när ja kommer hem ser jag att någon redan brutit förpackningen=(..Lesss..
Orka äta när andra redan flottat med äkel fingrar..usch..idioter som inte kan bete sej i butiker alltså.
Nä!!nu tar ja helg!!
Imorgon kväll kommer darlingen hem!!Då blire käääärlek*;0)

*lööööve*


Kommentarer
Anonym

Vilken snygging du har hittat :-) Vart hittade du honom om man får fråga?Så man vet vart man ska leta ;-)

2011-03-10 @ 13:42:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0