Typiskt!

Skorna från Nelly.se var dåligt limmade i ena skon så måste byta!!
Hatar när saker man beställer inte är bra då undrar man alltid om nästa vara blir lika dan!
Apropå de så var det även hål i mina nya beiga strecht legginns=(

Typiskt...och jag som då köpte sista small..hoppas det kommit in fler imorrn när jag e ledig så jag får byta=)
Min nya sjal satt däremot förjävla fint på mej!

Grönt e nog lite min färg, blir bra lyster till mina ljusgröna ögon=)
Har även fått lite slingor i håret..Satte i en guldblond igårmorse för att få bort gula toner längst fram mot ansiktet.
Igår var vi även och beställde vardagsrumsben till bordet=)!!KOmmer måndag så ska måla ett sista lager färg.
Nu är jag ute efter en billig matta!Min svarta rya e liksom inbakad i Donna hår och vägrar bli ren=)
Annars så börjar de ta sej här hemma...har svårt att hinna med allt och eller känna lugnet vilket gjorde men till en sur kärring igår kväll eftersom jag blir så satans glömsk i stress!!!!!!!!!!
Hoppas på bättre dag ida!
Hare Nice!
Pöss


Kommentarer
lisse

jag köpte också nya jeans igår och ja de var hål i dom. fast köpte dom sista på rean så får väl sy dom :(

2011-03-30 @ 13:16:36
URL: http://lisse.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0