Back from Town!!!!!!!!!!

Jag är svag för erbjudanden..så så fort jag får rabatt checkar eller det är super kampanj erbjudanden så bara MÅSTE jag slå till=)
Idag gick mitt erbjudande från HM ut..20% på valfri vara...Då måste jag liksom BARA köpa nånting för jag vet att går jag dit imorgon så hittar ja ju något iafl och då var ju dom där 20% förlorade=(..
Så idag behövde jag liksom ingenting!Men kom hem med dessa!!

Bara för att dom är så jag=)=)

Donna ville oxså vara med!

Knata igenom alla butiker för att hitta en vit kofta...Hitta en beige och en grå på Bikbok
för 149:-..
Fråga om den inte fanns i vitt??
Nope inte de men de här har vi kampanj på för 49:- veckan ut!!
CaChing!!!En i varje färg kom jag hem med=)


Fick alltså tre för samma pris för en!!!Jag kan allt fynda=)
PÅ vägen hem minns jag att jag köpte ju en liknande kofta från Hm för två veckor sen för 149:- så den lämnas tillbaks imorrn åså var man hux flux 149:- rikare hahaha=)
Hitta även ett nagellack i korall för 4.95:-...

NU ståre fet go lasange i ugnen..Inväntar älsk som aldrig kommer hem!!
Tror vi ska ta oss en kvälls promenad=)
*kram*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0