HEJ!!


Var ett tag sen!!!Jobbat super mkt kvällar och då finns varken tid eller ork att uppdatera om livet!!
Jobbar ju liksom bara=)
Men idag har jag iafl varit på stan med syster och Erika...
Lite umgås tid bara då vi alla inväntar LÖNEN!!!
EN kaffe och Brownie blev de iafl och en påse från systemet och Ica=)
NU ska jag sätta mej på balkongen med ett glas rött och invänta underbaraste!
Ikväll gör vi pitabröd med kyckling och vitlöksdressing!
KÖpte även hem den nya Guacamole dressingen från kavli..MUST TRY!!
=)


Kommentarer
HeidiK

Vi har oxå ätit pitabröd med vitlökssås fast med kebab ;)



2011-05-20 @ 18:10:50
URL: http://www.heidihk.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0