HUngrig och..sjuk??

Shit...Jag är helt jävla slut!
Fastnade framför The Cleveland show igår natt..kom till sängs vid halv två..
Vaknade efter åtta någon gång tok knas i halsen..inte ont men det känns lustigt.
Och så mer snuvig än vanligt=(.....
Och jag är trött så himla trött....
HUngrig är jag oxså..men för trött för att stiga upp ur denna sköna soffa!
Nä idag blire knapra piller. Och jag som tyckte jag blivit så duktigt som har skärt ned på treo, alvedon mm..
Idag kommer hur som haver bli den bästa dagen på länge för
ÄSLKLINGEN kommer hem=)

*Löve U*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0