Men...vart e solen???

Maria utlovade ju med 21grader varmt på min lediga dag!!
Och här e det bara mulet och ca 11+
Så tänkte jag drar och solar solarium istället=)..Måste ju behålla brännan och pippi fräknarna=)!

Osminkad bild från 2009=)

Har just avslutat min frukost Delux!
Älskar att sitta och seg äta på morgonen och gärna något fiberrik och lite fil till=)
Dagens god frukost blev:

1 st rågbröd med kyckling. Fil med Allbran, solros, pumpa och linfrön. Musli i med torkade tranbär åså en klick blåbärs sylt. Kaffe, massa bra piller och en Multivitamin kvinna=)
Allt bra för kropp och själ!!!!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0