Natt Shopping!

Natt ugglar lite runt på internet..KOm på att idag är sista dagen på Nellys kampanj köp för
 400:- få 200:- i rabatt..
Rabatt sucker som jag är har jag suttit över en timme och spanat på något fint att köpa..
..hitta typ INGET!?
MEN!!!
Så kom jag på att jag behöver fan en ny BH!
En som faktiskt är i min storlek och som håller fast tuttarna=)!
Så denna blev de!!
D-G Everyday T-shirt Bra SEK 449, Wonderbra - NELLY.COM
70F... 449:-/249Kr blev det alltså=)
 Sitter den här bra beställer jag en i alla färger och skrotar alla mina för små..Jag menar då ALLA!!
Och är dom inte för små så har dom tappat all elastisitet runt om och håller inte fast dom små rackarna=)
Har glidit runt i min favorit sport Bh från Swegmark nu i några veckor.....
Svin skön..Men kanske inte så formgivande om man vill klä upp sej eller göra annat än jobba=)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0