Tankar om att känna sej fin....

En klassisk jobb outfit!
Tycker det är rätt tråkigt med arbetsoutfit..fast mkt praktiskt speciellt på vårat arbete där man är smutsig på en kvart!!MEn jag saknar ändå att klä upp mej ibland samtidigt som det är skönt att bara dra på sej vad man vill (mjukisdressen) eftersom ingen ändå ser en=)
Oftast blire softar kläder till jobbet såsom ovan..Men häromdagen drog jag på mej kjol och Kilklackar..
Vart ska du fick man frågan..ja hem..haha och byta om till mjukisbyxorna=)
Men jag fick i ca 20 min innan jobbet känna mej fin=)
Det är ju oxså viktigt!
En annan sak som får mej känna mej fin..och speciell..är alla mina fina smycken jag får av älskling=)=)
När han kom hem från Norge förra veckan fick jag det här fina armbandet!!

Även de från snö=)
Jag är allt en lyckans ost ibland...hihi=)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0