1a Advent!!

Godmorgon alla!!
Första advent idag och fortfarande varmt ute!!Om än snor halt!
Har haft huvudvärk i 2 veckor snart så inte orkat blogga...Och nu testar jag om jag har ansträngningshuvudvärk då jag kisar mkt när jag läser bla. så sitter med mina gamla läsglasögon på så fort jag är hemma=)
Annars i veckan har jag små fixat med belysningen hemma.
Lite myyyyyyyyyys belysning=)

Ikväll kanske vi sku ta och få fram de vi köpte på Ikea i söndags.
Har verkligen inte ORKT!!!!!!!!
Åså en adventsljusstake måste ju fram=)

Slänger fram dagens Ikeas outfit!
Orkade tom platta håret och ta på mej kjol!

Annat ser man ut nu=) gått runt  i mina nikebyxor och huvtröjja heeeeeela veckan.
Sunka MIa
Men det får man vara ibland=)


Kommentarer
lisen

fan vad fina lyktor =))) är de jobbets lykta med slinga i?:)

2011-11-29 @ 23:24:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0