Dagens projekt lika med= Ingenting!!

Skit hur det kan gå¨dårå!!!!!!!
Vaknade upp med huvudvärk för femtioelfte dagen......går aldrig över!
Promma med hundarna sen prommade jag till stan .
Efter jag gjort de jag sku strosade jag runt i butikerna..ja det jag orkade...huvudet dunkade på ganska rejält=(
Köpte en julklapp för mina sista pengar och hittade även lite smått jag vill ha=)
Ska skriva ihop en lite lista!
Hemma däckade jag i soffan med hundarna ganska en halvtimme lite mer..men de räckte..huvudet känns hundra gånger bättre än innan!!
Med lite extra energi i kroppen tänkte jag fortsätta med några icket avslutade projekt!
Tänkte att jag börjar måla taket (en liten rund yta) men hittar inte min nya pensel jag köpt!!
Crap!
Nähäpp...Men måla färdigt pallen kan jag väl göra??
Söker min roller förgäves..för kom ju ihåg att det är ju karins jag använt tidigare. Men köpte jag inte oxså en??
Nåjå jag skruvar väl fast de här förbaskade gummi benen på pallen då!!!
waaa...waaa...waaaaaammmm...Hann bara byta till en mindre skruv så tog de slut batteri..
Så nu beslutar jag mej för att jag gör nog mej bäst här i soffan.
Babe har åkt på träning så jag kanske kör igång en tjej film!!
*puss

Är det föresten bara jag som tycker vinter halv året gör en ful och glåmig!!!
Usch jag vill inte ens kolla mej i spegeln så blek jag är=(...
En gång i tiden.-...


Kommentarer
HeidiK

När ska vi ses moster Mia? Saknar meeest!

2011-11-24 @ 21:10:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0