Dessa underbara små=)...

Barn hundar och annat smååå!
Förra veckan drog jag med mej Lisen till Heidi och Mattias.
KÖpte med en liknande lunch
 jag och babe lyxade i oss förra månaden och så hämtade vi med hennes söta hund Chino!!

Just ja inhandlade även lusse bullar. Såååå gott=)

Tog en stund innan mina hundar och han boundade men sen var det föllt ös fram och tillbaka mellan Chino och Tingy..
Donna ville mest bara pussa på Jacke!

Och sen ville Chinkan oxså vara med..fast på Jacke=)



Men jag ville ju oxså pussa Jacke så han fick busa med Moster Mia istället för med hundarna!!!
Stor kille nu=)!!!

Och dessa underbara vänner!!!!!!!!
*love*



Kommentarer
Hanna

Härliga bilder! :)

Joo jag blir kvar här iaf till juli/augusti, sen får vi se vad som händer :)

2011-11-17 @ 13:14:54
URL: http://sillysplace.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0