God morgon söndaG!!

Igår var en riktigt härlig dag!
´Vi började men en bamse fukost innan vi körde vidare till Boden och intog relax avdelningen=)
3H var vi där. Mummsade i oss lite lunch oxså!
Hann förbi Fredriks föräldrar i Sävast innan vi skulle på Middag hos Mor.
Glömde kameran så klart.
Men vi var hela familjen plus partners..pretty högljutt=)
Mammsen bjöd på lax soppa........åååh så den var god!
Till e en potatisplätt till förrätt med tillbehör till. Åså grekiskt lantbröd plus surdegsbröd med pumpa och solrosfrön till!! Tog tom två portioner så gott vare!!!
EN sväng förbi kvantum efter och sen däckade Mia i soffan till ett av de nya avsnitten av Dexter = typ  kl 23.
Vanligt förekommande denna vecka=)!?
Vaknade upp härligt utvilad idag. Babe som gameade när jag la mej sover fortfarande..
Men när han stiger upp ska vi åka till IKEA!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Riktig härlig helg på tvåmanhands!!
*love*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0