Maris 30Års Firande=)

På morgonen hade vi bokat in en ridtur till MAri då hon länge haft det som intresse samt egen häst.
Tjejjorna åkte till Grans och jag som har Nada intresse av dom stora djuren valde att åka till rutvik och förberede en god lunch vi avnjöt när dom kom tillbaka=)

Färsk spenat pasta och quorn med soltorkadetomater/fetaost cremefraiche!
mkt mummigt=)

Födelsedags barnet!!!!


Gänget!

Vi hade köpt snacks och alkohol oxså=)

EFter lunchen och lite go dricka så hade vi bokat in en härlig massage session som hon uppskattade mkt då det oftast är hon själv som masserar alla andra=)
Och på de bastade vi alla i Elli och Johans nybyggda bastuhus!!! 

KL 20 var det bokat borde på All star så vi fixade oss i Rutvik innan vi åkte in.

Hot Mama Ellinor=)

Hot Mia dressed in black!



Tant varning!!Bakom det bortklippta var jag så här Het i Ellis tofflor hahaha

Haha

När jag var klar sminkade jag Mari i svart och olika blåa toner i val av ögonskugga. Blev galet fint=)
KArin tuperade åså hjälptes vi åt med hennes hår.

Karins gåva till mari var detta Iron Maiden linne hon har på sej!Grymt snyggt=)

PÅ all star
Karin och Gotland


JOhan och Elli mitt i en tugga!!


Så här vacker är hon med en go cosmopolitan i handen=)=)


Älsk i min favorit HAJEN t-shirt =) Och jag då så klart!


MAri Och Anders



Babes RIbbs!

Jag kunde som vanligt inte bestämma mej vad jag skulle äta så testade en ny rätt..Chicken club sandwich..
Helt klart god men kanske inte värd 150 spänn??


Och födelsedags tjejjen igen!!!!!!=)30ÅR!!!!!!

Vi firade ändå in till 2 slaget sen åkte vi hem=)

Hoppas du hade en toppen kväll!!!Ni är det bästa gänget!Lova U All!!!!!!!!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0