Ledig dag 2!!

Hujja vilken hemsk morgon jag haft!!!
Vaknat upp med världens ångest av alla mardrömmar och bekymmer....
Tur jag har Heidi och Mattias som snabbt var här och hämtade upp mej för en lunch på WALDORF!!!!!
Buffe all u can eat!Ja tack=)

Har lovat Heidi att inte lägga upp foton men du vart ju så söööööööööööööööt;0)!!
Fin ögona=)

Och fin JAcke men M!
Godast idag var pasta kyckling curryn med aioli!Mums!!

Sen hade jag inte tänkt tanken att ens gå på stan med dom ville gå en runda så jag hakade på...
First stop Lagerhaus!
KOm därifrån med en kroklist som såg ut som trän( träd) och en plåt så man kan baka mini muffins!!!

Super smart eftersom jag då alltid vill ha två av allt gott!!!
Sen blev det några hundra här och där men de ignorerar vi=)

Till middag hade älskling önskat Kyckling lasange!!
Sagt och gjort så tänkte jag fota hela händelsen och skriva ut recept...
men här har ni en bild!Resten hamna i magen och i lunchlådor...Jag liksom glömde bort!!!


Igår lagade jag Plättar!!hur smaskigt som helst!Ibland bara får man cravings!

Jag gillar att laga i en liten stekpanna...Då får man liksom mer av den där härligt smöriga (onyttiga) frasiga kanten...
Bär och grädde till!!!Gaaahhhhhs så gott=)

nu ska jag ladda upp ett varmt bubblisch bad...har inte fått nån värme i läggan än och hoppas jag slipper kylan som var förra året då jag fick sitta med finger vantar och mössa inomhus...Stört!
Sen ska vi se en film och ÄNTLIGEN testa popcorn kryddorna!!
God kvällers!!!


Kommentarer
HeidiK

Tack för idag. Mys som vanligt. MEN....

Ta bort kortet! ;) I hate... Hahah!



Vi mste styra upp nån middag eller så snart tillsammans med Peter också! :D

2011-10-12 @ 21:41:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0