Lunch på Mat & Prat!!

Inte varje dag morsan ringer och frågar om vi ska luncha ihop så idag tog vi tillfället iaktt och tog en lunch på Mat och Prat!!
Jag käkade en Red´Hot Chicken Foccacias like back in the days när man hängde där typ en gång i veckan..minst=)
Mammsen käkade en avocade, kyckling baguette...Svin god den med!
Efter lunchen gick vi på stan lite..Jag köpte en trikåkjol och en topp på rea.
Gled förbi Karin och fick hem lite tyg prover då jag tänkt så de där förbaskade gardinerna nån gång och behöver juliga kuddar till=)
Och för att inte prata om kudden till pallen i hallen!!!
Men nu har jag iafl beslutat med för ett typ till pallen..ett grövre tyg i två tonad lila färg!Kommer bli toppen!!

Nu hade jag tänkte se på Ensam mamma söker men behöver strömsladden till datorn för den dör snart..
Har en söt vit sak på magen som sover så sött...villl inte väcka=)


Försökte fota en dagens ourfit men den blev så suddig!!
Dagens face blev de istället!!

SMILE!!!Hann inte riktigt fixA håret=)
Det jag gillar på den här bilden är att man verkligen ser mina ljjuuuuus ljus gröna ögon!

Tycker ofta dom försvinner i vardagen och kommer fram bäst i mörk sotad sminkning men de e ju inte riktigt min stil!!
Nåjååå nog snick snack om skit saker!!
Datorn blinckar och dör snart!!!
Hejs!


Kommentarer
Josefin

Hej! Gillar din blogg! :-) Tänkte höra om du är nöjd med din Htc? Funderar nämligen på att köpa en sån...

2011-10-12 @ 15:47:46
Mia

Hejsan!!Kul att höra=)!!Jag verkligen ÄLSKAR min nya mobil!!Kan inte förstå hur jag klarat mej utan den så här länge. Hur kul som helst med alla appar och spel man kan ladda ned...Och roligt är det att köpa skal till oxså=).Säger bara KÖP!!!!Man har inte en tråkigt stund bara Wordfeuda eller surfa=) Helt ok Kamera oxså!

2011-10-12 @ 20:44:14
URL: http://miahh.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0