SKIT VÄDER!!!

Hur kommer de sej att just idag när det inte regnar den är inte sol..MEN...
Mina utemöbler har torkat så bestämmer mej för att ta in dom och upp på vindan innan Heidi kommer...åså har de börjar REGNA!!!!!!!!!!!!!
Så jädra arg jag blev!!
Skit väder och gamla kläder....
Slängde¨på mej en nygammal topp/klänning.

KÖpt för dryga 1 år sen och använd en gång under en middag på ca 3-4 h.
Den drog jag på mej idag=)
Ingen skönhet men inte heller så ful!
Orkade inte fixa håret idag men får man besök får man allt klä på sej annat än mjukisar=)

La lite krut på sminket istället!!


Sen när Heidi och barnen kom så fikade vi MASSOR!!!=)
Bröd kaffe och jucie. Och store bror lekte massa med hundarna medans lillens ålade runt på golvet!

Nu ligger jag däremot i soffan med huvudvärk=(...hade vela orka till affärn och köpa fil för den jag köpte på ica maxi sist var aldeles gryning när jag öppnade den...bläääääää.
Såg även att Kvantum hade två Zoegas kaffe för 79Kr kostar ju annars kring 50lappen styck..
Svajn dyrt!!!
Tänkte laga mej lite husmanskost ikväll...Mini köttbullar med stuvade mackaroner=) Med socker och den där bruna kulan man river i...just ja muskot!!
Blir alltid så sötsugen när jag har huvudvärk!"Tror" jag får mer ork och energi av sockret=)
Kanske bara behöver lite sömn!
*kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0