Världens mysigaste morgon mys!

Med gosigaste hunden=)

Närmast mamma är bäst=)
Tingy ligger nedbäddad någonstans i filten där baki!!

Har varit en tung gårddag..och efter en hyffsat välsoven natt vaknade jag 7.15 av ett fruktansvärt ljud jag inte kunde lokalisera först!
Det visade sej att älska hade tappat järn sko hornet i backen!!Lät för skränigt!!!
Kunde inte somna om då alla jobbiga tankar om livet dök upp så låg och kikade på ensam mamma söker på webTV!
Idag har jag bytt pass med Lisen så jobbar stängning. För imorgon ska jag på något skönhets? party hos Elli!
Ska bi trevligt!!
Gårdagen var mindre trevlig....fick ont i huvet kring två-tre snåret..tog två tabletetr men det blev bara väre och värre...
GIck och la mej i sängen kring halv elva ihop om att bli trött..för det var jag fan int..men huvet...så pulserande att det inte gick att koppla bort...
Men men idag känns det bättre!Hoppas bara det håller sej borta!
Känner mej bara som världens sämsta flickvän nu när man mår psykiskt dåligt med alal funderingar och är det inte de så mår jag illa för att jag är trött eller så är det huvudvärk....
Lite energi och ork hade behövts nu!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0