En ledig dag som idag!

Idag öppnar en ny månad sej.
 1a September och hösten är på insprång=)
Vaknade super tidigt idag så kring halv tolv gick jag och la mej igen...
Vaknade två timmar senare tok hungrig så gjorde en omelett!!
Lekte lite med sminket..Efter lite inspiration jag fick från en tidning..

Men de funkade inte på mej så fick kladda om lite haha...

Därefter drog jag på promenad runt sjön med lurarna i öronen..harmoniskt!

Gled förbi Apoteket Hjärtat och köpte nässpray..fick välja en gåva denna gång.
Om man handlar för minst 80kr tre gånger får man en stämpel som blir en gåva!
Tog ett Första hjälpen kit!TACK!!

Väl hemma började jag rensa bland kvitton.
Hade ett gäng så att säga=)Men jag har ett bra system..
Check it out!

Köpt en mapp med olika fack där jag märkt avdelningarna med olika butiker, samt en för skor och en för smycken!!
Glöm aldrig att ni har ett års garanti på varorna ni köper=)

Till middag hittade jag en burk gammal taco quorn färs som jag hettade upp med ost på.

Sallad och guacamole till de...blev rätt tråååk och blev inte så mätt!!Tror jag får ta lite kvälls musli idag!!
Go kvällers!!!=)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0